ORDINE DE ZI

                    

 A ședinței Consiliului de Conducere al
Centrului Territorial INPPA Brasov

  1. Informare
    privind situația economico-financiară a CT INPPA Brașov
    – anexa 6
  • Informare
    pivind modificarea Regulamentului de funcționare
    (anexa 1)
  • Inormare
    privind începerea și desfășurarea anului I și II de studiu/formare inițială
    2020 (anexa 2- Hotararea nr. 8/2020, anexele 3 si 4
    catalog cursanți)
  • Informare
    privind situația actuală a lectorilor CT Inppa Brașov
    (anexa 5)
  • Informare privind
    pagina de internet a CT Brașov
  • Informare
    privind achiziționarea unei licente program zoom – pentru desfășurarea
    activitații CT Inppa Brașov
  • Propunere
    angajare secretar CT INPPA Brașov – contract de muncă pentru ½ normă*
  • Propunere
    angajare specialist IT *
  • DIVERSE.

Materialele
care vor face obiectul analizei au fost comunicate prin e-mail, atașat ordinii
de zi.

                                                                                             DIRECTOR CT INPPA BRAȘOV

                                                                                             Av. Cristina Reveica Gheorghe

Cu
considerație colegială și cele mai bune gânduri,

Cristina
Gheorghe